poniedziałek, 22 lipca 2013

Świat schodzi na psy

Świat się kończy! Włączam sobie telewizor i co słyszę? Muzyczkę rozpoczynającą program "Rozmowy w toku". Pani Drzyzga jest chyba każdemu znaną prezenterką telewizyjną. Do swojego programu zaprasza ludzi z różnymi "problemami". Dzisiejszy odcinek miał opowiadać o tym, że nie szkoła a ludzka determinacja ma doprowadzić człowieka do sukcesu. W połowie programu do sali weszła kobieta może lat 25. Zaczęła śpiewać piosenkę Edyty Górniak "To nie ja". Zaśpiewała jak zaśpiewała ja oceniać jej nie będę, ale żeby potem porównywać się do bądź co bądź Divy Polskiej sceny muzycznej to lekka przesada. No bo jak inaczej można nazwać kobietę, która osiągnęła na rynku muzycznym prawie wszystko a 2 miejsce na Eurowizji mówi samo za siebie. Dlatego dziwię się jak ludzi mogą porównywać się do innych nie mając nawet 1% takiego talentu jak inni. Tak denerwuje mnie to bo miałem zaszczyt rozmawiać z Edi i wiem że Ci którzy ją oceniają tak naprawdę jej nie znają. 
Jutro w odcinku ma być o ludziach, którzy są uzależnienie od tatuaży oraz kolczyków na całym ciele. I pierwsze co mnie doprowadziło do niepohamowanego śmiechu to to, że facet zrobił sobie kolczyk na członku. Ludzie czy wy to widzicie? To tak samo jakbym teraz wyszedł i udawał że jestem Batmanem i mam seksowne czarne wdzianko.
Poruszę jeszcze kwestię naszych lekarzy o ile tak ich można nazwać. Facet wysłał mnie dzisiaj do swojego przyjaciela psychologa bo jak on to określił "Musisz się chłopcze hamować na boisku bo masz strasznie wygórowane ambicje i za wszelką cenę dążysz do perfekcji. Twoje emocje musisz wyładowywać na bliskich Tobie obiektach..." Bla, bla, bla. Więc zgasiłem go pytaniem "To znaczy że mam bić swoją dziewczynę bo jest bliskim dla mnie obiektem?". Kazał mi wyjść z gabinetu i życzył szybkiego powrotu do zdrowia. Po prostu ręce opadają. Tak jestem chamski dla ludzi bo ich nienawidzę, ale czy połowa tego kraju nie potrzebuje psychologa bardziej niż ja?


2 komentarze:

  1. nom ogladalam dzisiejszy odcinek ;) a tak wgl to swiat nie schodzi na psy...on juz zszedl ;D i nie obrazaj mi tutaj slodziutkich pieskow ;) a to za facet ma ,,tam' kolczyk to chyba juz byl ten odcinek tylko ze chyba nie kolczyk a jakies kulki pozdrawiam
    jak bedziesz mial czas to wpadnij
    story-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedząc wczoraj obiad patrzyłam trochę w telewizor w pokoju i z koleżanką, aż nie mogłyśmy ze śmiechu :P Nie wiedziałam co będzie dzisiaj, ale jak ma być coś tak durnego, to z powodu tak brzydkiej pogody, obejrzę sobie dla śmiech:P A co do lekarzy masz racje szukają dziury w całym, nigdy nie byłam u psychologa, ale wszyscy tacy sami, byle by hajs zgadnąć i tyle. Zapraszam do mnie: http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń